Divizia de aparate profesionale a Nestlé a ajuns la 13.000 de unităţi: „2015 a fost cel mai bun an de la intrarea pe piaţă“

Autor: Mădălina Panaete 30.05.2016

Ovidiu Tunaru, country business manager în cadrul Nestlé Professional România, divizia locală de out of home a gigantului elveţian Nestlé, spune că 2015 a fost cel mai bun din cei 14 ani de prezenţă locală.

„Lucrăm în prezent cu 16 parteneri care au circa 300 de angajaţi. Avem în piaţă 13.000 de apa­rate de cafea sub bran­dul Nescafé.

Businessul Nestlé Pro­fesional a crescut cu între 3% şi 5% în fiecare an, am avut o creştere sănătoasă. Însă cel mai bun an pentru companie a fost 2015, când am atins performanţe în toate zonele şi de volum şi de valoare“, a declarat managerul într-un interviu acordat ZF.

De profesie inginer, Ovidiu Tunaru a absolvit în 2001 Facultatea de Ener­ge­ti­că din cadrul Universităţii Poli­tehnica (Bucureşti). Şi-a început cariera în vân­zări în cadrul Pagini Aurii unde a lucrat doi ani, iar ulterior, în 2004, a intrat în echipa Nestlé România. În ca­drul pro­du­cătorului de dulciuri şi cafea a ocupat mai multe funcţii, cum ar fi area coor­di­na­tor, re­gional sales manager, dar a ac­ti­vat şi în vânzări. În 2011, el a preluat func­ţia de country business manager în ca­drul di­viziei Nestlé Professional, în care lu­crea­ză circa 35 de oameni, la care se adau­gă şi funcţiile suport (HR, logistică etc.)