Producătorul de lactate Prodlacta Braşov vrea 50 de magazine proprii în acest an. Compania şi-a redus pierderile cu 25% în 2015

Autor: Mădălina Panaete 30.05.2016
Producătorul de lactate Prodlacta Braşov (PRAE), listat pe sistemul alternativ de tranzacţionare Aero, a raport o cifră de afaceri de 43 milioane de lei (9,6 mil. euro) pentru anul 2015, în creştere cu 3% faţă de anul precedent, potrivit celui mai recent raport al companiei. Prodlacta a încheiat anul 2015 tot pe pierderi, de 6,2 mil. lei, dar mai mici cu 25% faţă de anul precedent.
 
Compania şi-a propus pentru acest an să-şi extindă activitatea din retail şi să creeze un lanţ format din 50 de puncte de vânzare proprii. În prezent, Prodlacta are puncte de lucru în locaţii închiriate din Bucureşti, Iaşi, Piteşti, Ploieşti şi Constanţa, potrivit rapor­tu­lui companiei.
 
Principalele pieţe de desfacere ale pro­ducătorului sunt judeţele Braşov, Pra­hova, Argeş, Buzău, Constanţa, Iaşi şi municipiul Bucureşti, iar com­pania livrează către peste 1.600 de clienţi precum Metro, Selgros, Carre­four, Real, Cora sau Kaufland.