Retailerul online Fashion Days a crescut în 2015 cu 6%, la 221 de milioane de lei. Pierderile nete au depăşit 7 milioane de lei

Autor: Adrian Seceleanu 03.06.2016

Retailerul online de haine şi accesorii Fashion Days, care este controlat de anul trecut de eMag, cel mai mare magazin online local, a înregistrat în 2015 o cifră de afaceri de 221,3 milioane de lei (49,8 milioane de euro), în creştere cu 6% faţă de anul precedent, conform datelor raportate la Ministerul Finanţelor Publice de companie.

Pierderile nete ale companiei au crescut la 7,6 milioane de lei, în timp ce numărul mediu de angajaţi a fost de 379, conform datelor de la Finanţe. Valoarea achiziţiilor de articole de îmbrăcăminte, încălţăminte şi alte accesorii de modă realizate de români pe internet a ajuns anul trecut la peste 170 de milioane de euro, în creştere cu 20% faţă de 2014, potrivit estimărilor Fashion Days.