Cea mai bună carte de vânzări/ de Ziarul de duminică

Autor: Ziarul de Duminica 09.06.2016

Chet Holmes

Maşina de vânzări perfectă

Cum să-ţi turbopropulsezi afacerea aplicând neîntrerupt 12 strategii-cheie

Editura Publica

Traducere de Mihaela Sofonea.

Chet Holmes a fost numit ,,cel mai mare expert în domeniul dezvoltării afacerilor din America”. Şi-a ajutat clienţii să-şi spulbere atât compeţia, cât şi propriile aşteptări. Sfaturile sale începeau cu un concept simplu: concentraţi-vă! În loc să încercaţi să aplicaţi 4.000 de strategii, concentraţi-vă neîntrerupt doar asupra câtorva aptitudini esenţiale care fac cu adevărat diferenţa în procesul de dezvoltare al afacerii voastre.

,,Maşina de vânzări perfectă” vă arată cum să vă rafinaţi şi să vă consolidaţi toate  aspectele afacerii, dedicând doar o oră pe săptămână fiecărei zone de impact pe care doriţi să o îmbunătăţiţi. Exact cum un tenismen îşi exersează doar reverul câteva ore bune pe săptămână pentru a-şi perfecţiona stilul de joc, şi voi vă puteţi îmbunătăţi în mod sistematic fiecare sector-cheie al afacerii. În această carte, Holmes oferă câteva strategii pentru:

- Management: instruiţi-vă angajaţii să lucreze mai inteligent, nu mai mult
- Marketing: deveniţi vizibili în piaţă prin intermediul site-ului web, a campaniilor de promovare, a târgurilor comerciale şi a relaţiilor publice
- Vânzări: perfecţionaţi-vă fiecare etapă a acestui proces lucrând la vânzări şi nu doar în vânzări.
,,Maşina de vânzări perfectă” vă va aduce atât pe voi, cât şi compania voastră pe  calea spre succes şi, mai important decât atât, vă va ajuta să rămâneţi pe acest drum!
,,Mi-am construit prima afacere aducând-o pe locul 59 în rândul companiilor  private cu cea mai rapidă creştere din America, iar pe cea de-a doua am făcut-o să producă 85 de milioane de dolari în doar 21 de luni. Am folosit conceptele lui Chet în ambele companii şi pur şi simplu nu există nimeni altcineva care să aibă la îndemână căi atât de puternice şi totuşi atât de practice de a dezvolta companiile. Şi îmi place la nebunie ideea că, pentru a fi nemaipomenit, nu ai nevoie decât de douăsprezece lucruri, nu de 4.000. Acest fapt s-a dovedit a fi extrem de adevărat în viaţa mea.” – Scott Hallman, CEO, Business Growth Dynamics, Inc.

,,Aceasta este de departe cea mai bună carte de vânzări pe care am citit-o vreodată, şi am citit sute. Ca lider a peste cincisprezece companii şi angajator a peste şase sute de oameni, pot spune cu sinceritate că aceasta este o carte la care voi reveni decenii în şir.” – A. Harrison Barnes, CEO, Juriscape

,,O campanie holistică de vânzări şi marketing, care funcţionează.” – Booklist

 

,,Un ghid puternic şi captivant despre stăpânirea fundamentelor care propulsează vânzările prospere.” – Kirkus Reviews

Chet Holmes a fost trainer, un geniu în strategie, un expert în dezvoltarea afacerilor şi un speaker renumit. Printre cei aproape 1.000 de clienţi ai săi s-au numărat companii precum Pacific Bell, NBC, Citibank, Warner Bros., GNC, Wells Fargo, Estée Lauder, Merrill Lynch şi W.R. Grace, precum şi afaceri mici, din toate domeniile. Holmes a conceput sute de campanii publicitare şi sisteme de vânzări pentru sute de domenii de activitate