Coca-Cola: Vindem în 70.000 de magazine. Creşterea economică le ţine în viaţă
Jaak Mikkel, directorul general al Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, spune că businessul pe care îl conduce are în total aproximativ 70.000 de parteneri, de la magazine mici din sate până la hipermarketuri. „Anul trecut am văzut că în România comerţul tradiţional trăieşte şi creşte. Am observat că micile magazine care sunt astăzi pot supravieţui şi datorită acestei creşteri economice mă aştept ca acestea să continue să-şi ţină businessurile în viaţă. Comerţul tradiţional va rămâne o parte importantă din comerţ în general”, a declarat managerul.
În total, în România sunt 110.000 de unităţi în comerţ şi HoReCa, potrivit unui studiu al companiei de cercetare de piaţă Vektor Marktforschung. Doar comerţul modern cuprinde mai mult de 1.700 de magazine. Anul trecut, Coca-Cola HBC România a avut o cifră de afaceri record de 2,1 miliarde de lei (472 mil. euro), în creştere cu 16% faţă de anul precedent. În plus, profitul companiei s-a dublat şi a ajuns la 243 de milioane de lei.