Uber îşi extinde sistemul de livrări de mâncare şi în Londra

Autor: Lorena Cornea 16.06.2016

Încercând să demonstreze că se poate afirma pe mai multe pieţe, Uber, compania de ride sharing care câştigă din ce în ce mai mult teren la nivel mondial, s-a extins şi în domeniul livrării de mâncare la domiciliu.

Uber a adus de peste oceane conceptul de UberEATS mai întâi în Paris, iar joi l-a introdus şi în Londra. Mai multe oraşe din Statele Unite se bucură de programul UberEATS, de asemenea.

Compania evaluată la 62.5 miliarde de dolari s-a extins cu rapiditate pe tot globul în încercarea de a atrage cât mai mulţi utilizatori. CEO-ul Travis Kalanick consideră că livrările de mâncare la domiciliu sunt un pas imediat următor pentru expansiunea reţelei de maşini şi şoferi, a scris Bloomberg.

UberEATS este o aplicaţie de sine stătătoare care le permite clienţilor să comande mâncare din restaurantele locale. Designul acesteia este asemănător cu cel al aplicaţiei de ride sharing, arătându-le clienţilor poziţia comenzii, pe care o pot urmări încă de când este preparată sau când şoferul este pe drum.

Serviciul a fost deschid la prânz, iar iniţial clienţii puteau alege dintre a comanda un smoothie, un burrito sau paste, toate din locaţii diferite.

În Londra, serviciul poate fi accesat de la 11 dimineaţa la 11 seara. Comenzile pot fi plasate şi de pe Ubereats.com.

Piaţa în care se avântă Uber este una aglomerată. Companii precum Deliveroo, Foodpanda sau GrubHub activează deja de ceva vreme şi au campanii publicitare colosale, iar competiţia este din ce în ce mai acerbă în Europa. Deliveroo a strâns 100 de milioane de dolari anul trecut, iar Foodpanda 210 milioane de dolari, conform Bloomberg.

”Oamenilor le place faptul că singurul lucru pe care trebuie să îl facă pentru a rezerva o maşină este apăsarea unui simplu buton, iar acum pot comanda şi mâncare tot în acest fel.” A spus Jo Bertram, managerul pe Marea Britanie al Uber. ”Vom livra mâncarea cu acelaşi profesionalism pentru care suntem deja cunoscuţi.”, a continuat el.