Sustainalytics: Numărul de clienţi noi atraşi a crescut cu 35% după implementarea unei soluţii CRM în cloud
Sustainalytics, companie specializată în cercetare şi consultanţă în domeniul sustenabilităţii al cărei sediu central este în Amsterdam, a reuşit să atragă cu 35% mai mulţi clienţi noi după ce a implementat soluţia software de business pentru gestionarea relaţiilor cu clienţii (CRM) furnizată de Microsoft în cloud. Platforma este utilizată de circa 70 de persoane din cadrul companiei, care are în total aproape 300 de angajaţi în cele 15 birouri din America, Europa, Asia şi Australia, subsidiara locală având cea mai mare echipă - 130 de persoane.
„Modalitatea în care compania noastră a ales să interacţioneze cu platforma Dynamics CRM este puţin diferită de abordarea clasică. Din cei 70 de utilizatori, 13 sunt localizaţi în Romania, în birourile din Bucureşti şi Timişoara, iar atribuţiile acestora includ managementul contractelor şi al veniturilor, urmărirea împreună cu echipa de vânzari a procesului de închidere a oportunităţilor şi negociere contractuală. În urma implementării (soluţiei Microsoft Dynamics CRM Online – n. red.), numărul clienţilor noi a crescut cu 35%, iar numărul oportunităţilor câşigate anual s-a majorat cu 20%“, a declarat Marius Cimpoeşu, director executiv al diviziei tehnologia informaţiei şi comunicaţiilor (IT&C) din cadrul Sustainalytics România.