François Mariotte, directorul comercial al Dacia la nivel mondial: Oamenii care cumpără Dacia vor maşini care să rămână foarte simple, robuste şi solide, nu vor gadgeturi electronice

Autor: Alina-Elena Vasiliu 28.06.2016

Producătorul român de automobile Dacia şi-a propus o creştere cu 5-6% a vânzărilor în 2016 faţă de anul trecut, când a vândut 550.000 de maşini, marcând al zecelea an consecutiv de creştere, a spus François Mariotte, directorul comercial al mărcii Dacia la nivel mondial, prezent în weekend pe domeniul Courson din apropiere de Paris, la picnicul anual organizat de Dacia pentru clienţii săi francezi. Pentru brandul românesc, Franţa este principala piaţă, peste 100.000 de maşini fiind cumpărate de francezi în fiecare an. Din totalul vânzărilor, 85% sunt îndreptate către clienţi persoane fizice.

„Dacia este a patra mar­că de pe piaţa fran­ceză în vânzările de autovehicule noi că­tre clienţi per­soa­ne fi­zice. Este un succes, ţinând cont că primele trei mărci sunt pro­ducă­tori naţionali istorici – Renault, Peugeot şi Citroën. E dificil să-i depăşeşti, dar putem încerca. Ca mo­­­del, Sandero este primul model vân­dut către clienţi persoane fizice din Fran­­ţa, depăşind Renault Clio şi Peu­geot 208, cele două vedete istorice ale pie­ţei franţuzeşti”, a spus François Mariotte.