Businessul Carrefour merge spre 8 mld. lei şi 275 de magazine după integrarea reţelei Billa România

Autor: Cristina Rosca 30.06.2016

Grupul francez Carrefour va integra în următoarea perioadă în activitatea din România şi afacerea Billa ce cuprinde peste 80 de supermarketuri cu afaceri de 1,5 mld. lei anul trecut.

Tranzacţia dintre cele două reţele inter­naţionale a fost semnată în decembrie 2015, însă a primit abia ieri undă verde de la Consiliul Concurenţei, ceea ce înseamnă că acum Carrefour poate începe integrarea Billa. Oficialii Carrefour nu au anunţat planurile pentru perioada următoare, respectiv un calendar privind integrarea sub un anumit format a magazinelor şi sub un anumit brand.

Carrefour deţine peste 190 de magazine sub mai multe formate, respectiv hipermarket, supermarket, online şi proximitate. Magazinele Billa au o suprafaţă ce variază de la 500 la 2.000 mp, astfel că ar putea fi transformate în Carrefour Market (supermarket) sau Express (magazin de proximitate), potrivit datelor ZF care se bazează pe suprafaţa magazinelor deja existente în reţeaua Carrefour.