Lidl are peste 40 mil. euro pentru investiţii. „Fiecare magazin nou presupune capital de cel puţin 2 milioane de euro“

Autor: Cristina Rosca 01.07.2016

Retailerul german a ajuns al treilea cel mai mare jucător din comerţul modern după ce afacerile companiei au depăşit 1 mld. euro anul trecut. Pe primele două locuri se află Kaufland şi Carrefour.

Nemţii continuă să dezvolte busi­nessul local în ritmul ulti­mi­lor ani, respectiv circa zece unităţi pe an. În primii ani de prezenţă Lidl deschidea şi 20 de unităţi, însă în ultimii ani situaţia s-a stabilizat.

„Intenţia noastră este să extindem reţea­ua Lidl cu cel puţin 10 noi unităţi pe parcur­sul anului financiar 2016, care pentru Lidl Ro­mânia se închide în februarie 2017“, spun ofi­cialii companiei. De la începutul anu­lui com­pania a inaugurat magazine la Buş­teni şi Ră­dăuţi, în fiecare dintre cele do­uă oraşe com­pania intrând acum cu primele uni­tăţi. „Totodată, am inaugurat cea de-a tre­ia uni­tate în Târgu-Mureş, numărul de ma­gazine Lidl în România ajun­gând acum la 195.“