Ursus Breweries lansează oficial cidrul Kingswood pe piaţa din România

Autor: Mădălina Dediu Panaete 07.07.2016

Ursus Breweries, cel mai mare jucător de pe piaţa berii din România, lansează oficial pe piaţa locală marca premium de cidru Kingswood.

Produsul este disponibil în sticle nereturnabile de 0,4 litri şi are o concentraţie de alcool de 4,5%.

În prezent, cidrul reprezintă un segment de băuturi alcoolice extrem de dinamic în România, care se remarcă printr-un potenţial de creştere pentru următorii ani. Consumatorii români sunt dispuşi din ce în ce mai mult să experimenteze gusturi noi, să îndrăznească mai mult, să se bucure de experienţe inedite”, a declarat Mihai Bârsan, Vicepreşedinte Marketing Ursus Breweries.

Pe segmentul de cidru mai activează şi companii precum Heineken ( Strongbow, Old Mout Cider), URBB ( Somersby), Zarea (Dacic) sau Natural SRL (Ana are ). 

Lansarea oficială a cidrului Kingswood nu este singura noutate adusă de companie pe piaţă  în ultima perioadă. 

Ursus, partener al festivalului Untold de la prima ediţie, a lansat Ursus Untold, o bere în ediţie limitată produsă după o reţetă dezvoltată pentru festival. 

Ediţia limitată Ursus Untold este disponibilă pe timpul verii, în perioada iunie – august şi este ambalată în trei variante de doze cu elemente stilistice reprezentative pentru universul muzicii Untold.