Producătorul brandului Oly: Reducerea TVA a diminuat piaţa neagră şi a majorat consumul de lactate

Autor: Mădălina Panaete 18.07.2016

Ilias Pliatsikas, directorul gene­ral al Fabrica de Lapte Braşov, pro­du­că­torul lactatelor Olympus şi Oly, a obser­vat că reducerea TVA la alimente, inclu­siv lactate, de la 24% la 9% înce­pând din 1 iunie anul trecut a avut un impact pozitiv asupra pieţei de lactate.

„Reducerea TVA la produsele lactate a diminuat comerţul cu produse lactate nefiscalizate, a crescut calitatea nutritivă şi siguranţa alimentară pe filiera lactatelor pe piaţa din România. Acest lucru a contribuit semnificativ la modificarea tendinţei de consum zilnic de lactate în rândul românilor şi la creşterea vânzărilor, analiză pe care încă o urmărim îndeaproape şi în acest an“, a declarat managerul care conduce o companie cu o cifră de afaceri de 338 milioane de lei ( 76 milioane de euro), în creştere cu 11% faţă de anul precedent, conform datelor de pe mfinante.ro.