O agenţie a grupului de comunicare McCann a preluat contul importatorului de suplimente alimentare Secom

Autor: Alexandra Marcu 19.07.2016

McCann Worldgroup România a semnat un parteneriat pe trei ani cu Secom, o companie românească de soluţii de medicină integrativă.

“Ne-am propus să aducem un suflu nou în comunicarea medicală, să punem ştiinţa şi creativitatea pe aceeaşi treaptă şi să ne mândrim că putem avea un produs şi o comunicare care au puterea argumentelor ştiinţifice”, spune Sagit Tzur Lahav, CEO McCann Worldgroup România.

McCann Health şi Secom au gândit o campanie cu o componentă care se va derula atât prin canale clasice de comunicare, cât şi o componentă specializată, adresată profesioniştilor din domeniul sănătăţii şi care va fi susţinută printr-o abordare ştiinţifică. În plus, sub platfoma de brand, agenţia va gestiona şi cel mai amplu program de CSR al companiei, planificat să înceapă în toamna acestui an.