Numărul de mobile inteligente vândute în România a crescut cu 26% în primul semestru. Huawei a trecut din nou pe locul doi la smartphone-uri, înaintea Allview

Autor: Adrian Seceleanu 21.07.2016

Subsidiara locală a gigantului chi­nez Huawei a vândut în primul semestru al acestui an de aproape patru ori mai multe smartphone-uri decât în perioada similară a anu­lui precedent urcând astfel pe locul doi în topul celor mai mari jucători de pe piaţă, îna­in­tea companiei româneşti Visual Fan (Allview).

„Vânzările Huawei au crescut cu 260% în primul semestru. Am ajuns la o cotă de 12% din piaţă după numărul de smart­phone-uri vândute“, a declarat pentru ZF Sorina Mă­cărescu, directorul de marketing al Huawei Devices România.

Huawei a trecut astfel pe locul doi pe piaţa locală după sud-coreenii de Samsung, care conduc detaşat piaţa cu o cotă de circa 40%, şi a trecut din nou în faţa românilor de la Allview. Obiectivul Huawei, care a mai depăşit anul trecut Allview dar a trecut din nou ulterior pe locul trei, este ca în 2016 să păstreze a doua poziţie şi chiar să se distanţeze de competitori.