Un start-up pe zi: O bucureşteancă a pariat 40.000 € pe un magazin online de parfumuri

Autor: Mihaela Pascari 25.07.2016

După aproape şase ani petrecuţi în străinătate, Diana Raicu, o tânără din Capitală, a decis să pună bazele propriei afaceri. Astfel, ea a lansat la sfârşitul anului trecut magazinul online Wonderspa, care comercializează atât produse cosmetice, cât şi parfumuri de origine franceză. Investiţia iniţială a fost de 40.000 de euro, iar businessul este dedicat femeilor cu vârsta cuprinsă între 25 şi 30 de ani.

„Ideea unui start-up în domeniul cosmeticelor de nişă a avut la bază pe de o parte înţelegerea potenţialului acestei pieţe, mai ales datorită anilor petrecuţi la studii în străinătate. Dintotdeauna, primii jucători de pe o piaţă au avut datoria şi de a informa şi chiar de a educa piaţa, o provocare pe care am dorit să o urmez“, a spus Diana Raicu, fondatoarea companiei Wonderspa SRL-D.

Cei 40.000 de euro pe care i-a investit antreprenoarea au fost folosiţi pentru crearea web site-ului, pentru stocul de produse şi pentru sediul magazinului de unde pleacă produsele coman­date.