Şeful KFC şi Pizza Hut: Mergem mai departe cu expansiunea după un 2015 foarte bun
Mark Hilton, executivul britanic adus acum circa patru ani la conducerea operaţiunilor locale ale KFC şi Pizza Hut, spune că va merge mai departe cu expansiunea după ce în 2015 businessul total a depăşit valoarea de jumătate de miliard de lei, după un avans de aproape 25%. În timpul mandatului său, grupul de restaurante care cuprinde brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon şi Hard Rock Cafe aproape şi-a dublat numărul de unităţi la 108.
„Anul trecut a fost foarte bun pentru companie, iar 2016 a început într-un ritm similar. Ne-am bugetat pentru acest an o creştere a businessului de sub 5-10%, însă este posibil să depăşim bugetul. Consumul creşte şi vedem că am câştigat noi consumatori pe de-o parte, dar am reuşit să creştem frecvenţa vizitelor clienţilor vechi pe de altă parte. Românii au mai mulţi bani de cheltuit“, explică el.
Avansul, atât de anul acesta, cât şi din 2014, a fost susţinut atât de evoluţia macroeconomică bună şi de revenirea consumului, cât şi de măsurile interne adoptat de companie, precum lansarea comenzilor online prin Pizza Hut Delivery sau a operaţiunilor de tip catering pentru Paul.
Cel mai important brand pentru grup după numărul de unităţi şi după cifra de afaceri este KFC, urmat de Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery. Pe poziţia a treia se află Paul.
Grupul condus de Mark Hilton este controlat indirect de antreprenorii locali Nicolae Badea, Radu Dimofte şi Lucian Vlad. Toate brandurile din grup sunt aduse local în sistem de franciză.