Şeful KFC şi Pizza Hut: Mergem mai departe cu expansiunea după un 2015 foarte bun

Autor: Cristina Roşca 25.07.2016

Mark Hilton, executivul britanic adus acum circa patru ani la conducerea operaţiunilor locale ale KFC şi Pizza Hut, spu­ne că va merge mai departe cu expansiunea după ce în 2015 businessul total a depăşit valoarea de jumătate de mi­liard de lei, după un avans de aproape 25%. În timpul man­datului său, grupul de restaurante care cuprinde brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery, Paul, Cinnabon şi Hard Rock Cafe aproape şi-a dublat numărul de unităţi la 108.

„Anul trecut a fost foarte bun pen­tru companie, iar 2016 a început într-un ritm similar. Ne-am bugetat pen­tru acest an o creştere a busines­su­lui de sub 5-10%, însă este posibil să de­păşim bu­ge­tul. Consumul creşte şi vedem că am câş­tigat noi consumatori pe de-o parte, dar am reuşit să creştem frec­ven­ţa vizi­te­lor clienţilor vechi pe de altă par­te. Ro­mânii au mai mulţi bani de chel­tuit“, explică el.

Avansul, atât de anul acesta, cât şi din 2014, a fost susţinut atât de evoluţia macroeconomică bu­nă şi de revenirea consumului, cât şi de măsurile interne adop­tat de companie, precum lansarea comenzilor online prin Pizza Hut Delivery sau a operaţiunilor de tip catering pentru Paul.

Cel mai important brand pentru grup după numărul de unităţi şi după cifra de afaceri este KFC, urmat de Pizza Hut şi Pizza Hut Delivery. Pe poziţia a treia se află Paul.

Grupul condus de Mark Hilton este controlat indirect de antreprenorii locali Nicolae Badea, Radu Dimofte şi Lucian Vlad. Toate brandurile din grup sunt aduse local în sistem de franciză.