LinkedIn a cumpărat un start-up specializat în distribuţia de conţinut pentru oamenii de vânzări

Autor: Ioana Nita 27.07.2016

Reţeaua profesională de socializare LinkedIn, care în curând va deveni parte a gigantului american Microsoft, a cumpărat compania PointDrive, un start-up care le pune la dispoziţie oamenilor de vânzări un serviciu prin care pot distribui oferte către potenţiali clienţi, scrie Techcrunch.com. Detaliile tranzacţiei nu au fost făcute publice. PointDrive nu are în acţionariat niciun fond de investiţii, potrivit informaţiilor portalului american.

Start-up-ul oferă o aplicaţie web care funcţionează ca un spaţiu comun de lucru. Astfel, oamenii de vânzări pot încărca orice fel de conţinut care poate fi distribuit potenţialilor clienţi pentru a exemplifica mai uşor caracteristicile serviciului sau produsului oferit.

Anunţul achiziţiei PointDrive vine la scurt timp după ce LinkedIn a anunţat noi funcţii pentru propriul serviciu dedicat oamenilor de vânzări – Sales Navigator, precum integrarea cu Gmail, cu aplicaţii de automatizare a forţei de vânzare şi funcţii dedicate accesului de pe dispozitivele mobile.