Reclamele de pe mobil au generat peste 80% din veniturile publicitare ale Facebook în T2

Autor: Ioana Nita 29.07.2016

Veniturile generate de reclamele afişate de Facebook pe dispozitivele mobile au avut o pondere de 84% în totalul câştigurilor realizate de gigantul american din publicitate în al doilea trimestru al anului, acestea situându-se la 6,24 miliarde de dolari, scrie presa internaţională.

„Îmbunătăţim experienţa companiilor ajutându-le să creeze reclame mai relevante pentru publicul ţintă”, a spus Mark Zuckerberg, CEO al Facebook, în cadrul unei conferinţe audio cu investitorii.

Veniturile din publicitate, principala sursă de venit pentru cea mai mare reţea de socializare din lume, au crescut cu 63% în perioada aprilie-iunile 2016 comparativ cu acelaşi interval al anului trecut, în timp ce reclamele dedicate dispozitivelor mobile au înregistrat un avans de peste 80%. Per total, compania americană a raportat venituri de 6,44 miliarde de dolari în al doile atrimestru al anului, cu aproape 60% mai mult faţă de aceaaşi perioadă din 2015 şi peste aşteptările analiştilor de circa 6 miliarde de dolari.