România, pe lista celor mai importante zece pieţe pentru Carrefour la nivel mondial

Autor: Cristina Roşca 29.07.2016

Piaţa din România, cu aproape 200 de magazine la finalul primului semestru din 2016, se numără pe lista celor mai importante pieţe de la nivel mondial pentru grupul francez Carrefour care deţine un total de aproape 12.000 de unităţi sub mai multe formate. Astfel, piaţa locală este una dintre cele zece pieţe pe care Carrefour le include în raportul propriu cu numele, toate cele­lalte fiind cata­logate drept „altele“ (others). Alături de România se mai află în general state dez­vol­­tate, precum Spania, Italia sau Brazilia. Din regiune sunt prezente pe listă doar România şi Polonia. Raportul prezintă radiografia reţelei de magazine pe şase pieţe din Europa (Franţa, Belgia, Spania, Italia, Polonia şi România), două din America de Sud (Brazilia şi Argentina) şi două din Asia (China şi Taiwan). Celelalte ţări sunt incluse la categoria altele (others). După numărul de magazine, România este cea mai mică piaţă din Europa dintre cele şase menţionate în raport, cu aproape 200 de unităţi - hiper­marketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate - la finalul primului se­mestru. Prin com­paraţie, în Polonia sunt peste 800, iar în Italia peste 1.100.