Achiziţia producătorului hârtiei Mototol consolidează prezenţa Vrancart în peste 500 de hipermarketuri

Autor: Mădălina Panaete 01.08.2016

Vrancart Adjud, producător local de hârtie pentru carton ondulat care a preluat pachetul majoritar de acţiuni al companiei Rom Paper din Braşov, îşi va consolida prin această achiziţie prezenţa în peste 500 de supermarketuri şi hipermarketuri, dar şi în alte magazine din comerţul tradiţional unde producătorul braşovean a intrat prin intermediul distribuitorilor. 

„Suntem prezenţi în reţelele de magazine Kaufland, Cora, Auchan, Lidl, Metro, Carrefour atât cu brandurile proprii, cât şi cu mărci private. De asemenea, suntem prezenţi în alte magazine prin intermediul distribuitorilor precum Interbrands, OTI sau Global”, a declarat Claudiu Puchin, fondator şi director general al companiei cu afaceri de 51 milioane de lei (aproape 12 mil. euro) anul trecut. Astfel, Rom Paper este prezent în peste 500 de supermarketuri şi hipermarketuri, conform calculelor ZF. Compania are în portofoliu brandurile Mototol şi Fine Touch, dar realizează şi mărci private. De asemenea, compania este prezentă şi pe şapte pieţe externe, unde livrează în total circa 30% din producţia fabricii din judeţul Braşov. Rom Paper livrează produsele în ţări precum Ungaria, Cehia, Slovacia, Polonia, Republica Moldova şi Bulgaria.