Lanţul ANA Pan „vânează“ două locaţii în zona Calea Victoriei din Capitală după un avans de 30% al vânzărilor

Autor: Mirabela Tiron 05.08.2016

Lanţul de cofetării ANA Pan, dezvoltat de familia Copos la începutul anilor ’90, a finalizat primul semestru din acest an cu afaceri de 10 milioane de lei, în creştere cu 30% faţă de perioada similară a anului anterior.

„Continuăm extinderea lanţului, suntem în discuţii pentru deschiderea unui maga­zin pe Calea Victoriei şi a unui alt maga­zin în Piaţa Victoriei. Vor avea sub 100 de metri pătraţi. În curând vom des­chide şi magazinul din Bucu­reşti Mall. Avem un buget de in­ves­tiţii de 500.000 de euro“, a de­cla­rat pen­tru ZF Cătălin Me­te­hău, direc­torul general al ANA Pan.

În prezent, cele mai mari vânzări sunt aduse de ma­ga­zinele de pe Calea Dorobanţilor din Capitală, de ANA Baking Co şi ANA Pan, dar şi de magazinul din Plaza Mall, deschis în martie.“ Mixul de produse din ma­ga­zinele de pe Dorobanţi este mai diversificat, servim şi ca­fea şi fresh food (supe, sandwich-uri), de aceea vân­ză­rile sunt mai mari aici. Vom duce acest mix de pro­duse şi în magazinele pe care le vom deschide pe Calea Vic­to­riei şi din Piaţa Victoriei“.