Încă un trimestru bun pentru UPC România: creştere de 3% a numărului de abonamente pe cablu, de 11% pe internet şi de 32% pe telefonie fixă în trim. 2. Plus de 10% pe TV prin satelit

Autor: Adrian Seceleanu 05.08.2016

 

 


Compania de cablu UPC, al doilea jucător de pe piaţa de cablu TV şi unul dintre cei mai mari furnizori de servicii de comunicaţii fixe de pe piaţa locală, a înregistrat creşteri în linie în al doilea trimestru din acest an, conform datelor publicate de gigantul american Liberty Global, proprietarul operatorului.

Numărul de clienţi pe cablu TV a crescut cu 22.300 (2,6%) la 891.900 abonamente în timp ce numărul de utilizatori pentru serviciul de televiziune prin satelit Focus Sat a urcat cu 32.100 (10,3%) la 344.900, în raport cu aceeaşi perioadă a anului trecut. De notat este că UPC oferă serviciile de TV prin satelit şi în varianta “prepay”, astfel că nu este clar care este numărul de abonamente din cifra raportată de companie.

Numărul total de clienţi pentru serviciile video a avansat cu 54.400 (4,6%) la 1,237 milioane.

Numărul de clienţi pentru serviciul de net fix a urcat cu 51.500 de abonamente (11,2%) la 512.300 în timp ce numărul de contracte pentru telefonia fixă a avansat cu 105.000 (32%) la 432.900.

Numărul total de abonamente a fost de 2,182 milioane la finele lunii iunie 2016, în creştere cu 210.900 (10,7%) în raport cu luna iunie din anul precedent. Numărul de clienţi a crescut cu 52.800 (4,4%) la 1,245 milioane.

Reţeaua digitală a UPC a fost extinsă în anul care a trecut la încă 238.700 gospodării, numărul total ajungând la 2,673 milioane.