Producătorul care livrează salatele în McDonald’s a ajuns la vânzări de 6 mil. euro

Autor: Roana Rotaru 15.08.2016

Producătorul de salate gata preparate Eisberg, care are o fabrică în localitatea Pantelimon de lângă Bucureşti, a ajuns la afaceri de 27,9 mil. lei (6,2 mil. euro) în 2015, în creştere cu 30% faţă de anul precedent, potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului Finanţelor.



Compania este controlată din luna mai a acestui an de grupul elve­ţian Bell, cu vânzări de 2,5 miliarde de euro anual. Fabrica din Pantelimon pre­lucrează circa 2.300 de tone de salată pe an, produse pe care le vinde către toate re­ţelele de comerţ mo­dern, dar şi către lan­ţuri de restau­rante precum McDo­nald’s sau către gru­pul City Grill. Pentru anul aces­ta compania şi-a bu­getat un avans de cel puţin 40% al vânzărilor.

„Sunt o mulţime de factori care au influenţat creşterea noastră, pre­cum ex­tin­derea reţelelor de retail, care au înfiinţat noi magazine, clienţi noi, consumatori lo­iali ce cumpără mai des, consu­matori noi, impactul creat de sfa­tul de a consuma cât mai multe fructe şi le­gume, conve­na­bili­ta­tea produselor, în­cre­derea în brand, dar şi altele“, a de­clarat pen­tru ZF Nicole­ta Scarlat, direc­torul de vânzări al companiei.

Compania vinde salate „gata mixate“, adică frunze de ru­cola, valeriană, spa­nac, diverse ingre­dien­te necesare preparării salatelor, dres­singuri, dar şi salate gata de consum.