Kaufland atacă un nou segment: Ne aşteptăm ca aproximativ 1.000 de clienţi să folosească aplicaţia mobilă care scurtează timpul petrecut la cumpărături

Autor: Ioana Nita 17.08.2016
Lanţul german de supermarketuri Kaufland, cel mai mare retailer de pe piaţa autohtonă de comerţ modern, estimează că aproximativ 1.000 dintre clienţii săi utilizatori de smartphone-uri îşi vor folosi telefonul mobil la cumpărături pentru a scana produsele pe care vor să le achiziţioneze. Retailerul a lansat ieri pe plan local, în premieră la nivel de grup, aplicaţia mobilă numită Scan & Pay. Aceasta poate fi utilizată momentan doar în magazinul Kaufland din strada Barbu Văcărescu din Capitală, unde numărul mediu de clienţi pe timpul unei zile depăşeşte 5.000.
 

Povestea incredibilă a unui restaurant românesc de pe malul mării. A încălat toate regulile jocului şi a devenit un succes răsunător

Totul a pornit de la un vis. Acum a ajuns la o afacere incredibilă pentru care ar face orice. Care este secretul succesului

„În acest moment, în magazinul Kaufland Barbu Văcărescu, numărul mediu (sept. 2015 - nov. 2015) este de 5.200 clienţi pe zi şi de 5.700 pe zi în perioada de vârf (decembrie  2015). Din numărul de clienţi ne aşteptăm ca cel puţin 20% să utilizeze această aplicaţie“, a declarat Bogdan Alexe, director VT organizare procese în cadrul Kaufland România.

Aplicaţia Kaufland Scan & Pay le permite clienţilor retailerului german să scaneze codul de bare al produselor pe care vor să le cumpere direct cu smartphone-ul, reducând astfel timp petrecut la cumpărături, în condiţiile în care nu mai este nevoie să aşeze articolele pe bandă la casă şi înapoi în coş, ci doar să achite suma totală la casele dedicate.