Furnizorul local de servicii IT Radcom vrea să le aducă producătorilor români 5.000 de clienţi din online

Autor: Ioana Nita 18.08.2016

Compania locală Radcom, controlată de Gabriel Eugen Dogaru şi omul de afaceri Nicolae Badea, care are participaţii şi în busi­ness-urile Hard Rock Cafe, Paul, Pizza Hut  şi KFC, a investit aproape 200.000 de euro în lan­sarea unei unui marketplace on­line dedi­cat produselor româneşti. Pro­iec­tul a fost co­finan­ţat în proporţie de peste 50% din fon­duri europene.

Prin intermediul platformei, numită deprinromania.ro, compania vrea să sprijine micii producătorii români care nu au acces la piaţa de desfacere din mediul online şi să încu­rajeze achiziţia de produse autohtone, care contribuie la creşterea economiei naţio­nale.  „Acest proiect este cofinaţat prin Fon­dul Euro­pean de Dezvoltare Regională, Pro­gra­­mul Operaţional Sec­torial «Creşterea Com­­pe­titivităţii Econo­mice» - «Investiţii pentru vii­torul dumnea­voastră». Perioada de deru­lare a proiectului este de trei ani. Până la sfâr­şitul acestei perioade este obligatorie înde­­pli­ni­rea următorilor indicatori: 5.000 cli­enţi per­soa­ne fizice şi 20 IMM-uri“, a spus Melinda Pă­unescu, director de dezvoltare la Radcom.

Compania este specializată în furnizarea de soluţii şi servicii IT.