Compania care deţine magazinele OPTIblu merge spre afaceri de 10 mil. euro

Autor: Cristina Roşca 22.08.2016

Compania Optical Network, care operează reţeaua de magazine de optică OPTIblu, ar putea depăşi în acest an pragul de 10 milioane de euro (45 milioane de lei) cifră de afaceri dacă îşi va menţine ritmul de creştere din prima jumătate de an, când businessul a avansat cu 28%. Compania are pe piaţa locală două divizii, respectiv distribuţie şi retail, cu magazinele offline OPTIblu şi Klarmann şi online Conga.

„Am încheiat prima jumătate a acestui an cu o cifră de afaceri de peste 24 milioane lei şi cu realizarea integrală a obiectivelor de dezvoltare ale companiei prevăzute pentru această perioadă. Toate diviziile de business pe care activăm au înregistrat creşteri semnificative, urmare a unei cereri robuste din partea clienţilor, însoţită de implementarea mai multor proiecte de investiţii şi dezvoltare aflate în derulare“, spune Raluca Cîmpianu, director executiv al Optical Network.

Divizia de retail a companiei operează 34 de magazine offline în două formate distincte, OPTIblu şi Klarmann. Sub cele două branduri au fost deschise în acest an şase magazine noi, atât în zone stradale, cât şi în malluri.