Un start-up pe zi: Doi tineri au preluat reţeta unei creme de la străbunici şi au transformat-o într-un brand cu vânzări de 50.000 €

Autor: Mădălina Dediu Panaete 23.08.2016

Povestea Leac de-un veac, o cremă de îngrijire a pielii pe bază de propolis, a început la finalul anului trecut, atunci când Radu Văduva, 30 de ani, împreună cu partenera sa Florentina Ciocan, 28 de ani, au decis să transforme reţeta străbunicii lui Radu într-un brand care a ajuns deja în mai multe magazine din Bucureşti, Sibiu, Oneşti, Tulcea sau Piteşti.

„Reţeta cremei este creaţia străbunicii mele şi a devenit o moştenire transmisă din generaţie în generaţie în familie. Nu ne-a lipsit niciodată din casă şi pot să spun că de-a lungul timpului am fost mar­torul multor cazuri în care această cre­mă a fost de ajutor atunci când solu­ţiile convenţio­nale erau epuizate. Astfel de experienţe m-au făcut să îmi doresc să duc lucrurile la un alt nivel, să fac în aşa fel încât această cremă să fie disponibilă pentru oricine are nevoie. Am discutat cu partenera mea şi am luat hotărârea de a începe acest proiect împreună“, po­vesteşte Radu Văduva, absolvent de marketing şi manage­ment în cadrul Universităţii Româno-Americană. El mai are şi propria afacere în domeniul auto, în timp ce partenera sa Flo­rentina Ciocan, ab­solventă a Facul­tăţii de Relaţii Eco­no­mice Interna­ţio­nale (REI) din ca­drul ASE, este im­pli­cată într-o afa­ce­re de familie cu încălţăminte.