Postelnicu, noul şef al retailului UniCredit: Ne propunem să devenim un jucător de top în retail bancar digital şi să atingem un milion de clienţi

Autor: Claudia Medrega 24.08.2016
UniCredit intenţionează să devină un jucător de top în zona de retail bancar digital şi să ajungă pe termen mediu la un milion de clienţi, susţine Septimiu Postelnicu, care a preluat din luna august poziţia de head of retail division în cadrul UniCredit Bank, după ce a fost autorizat de BNR.
 
„Activitatea de retail în cadrul UniCredit Bank este în plină dezvol­tare, iar strategia de creştere este una ambiţioasă. Ne propunem ca, pe ter­men mediu, să atingem pragul de un milion de clienţi în România şi să de­venim un jucător de top în zona de re­tail bancar digital - inovând şi inves­tind constant pentru a le oferi clienţilor noştri cele mai moderne instrumente şi canale de interacţiune cu banca“, afirmă Septimiu Postelnicu, şeful diviziei de retail în cadrul UniCredit Bank.