Un start-up pe zi: „Mierea din Poiană”, brandul care-i aduce 50.000 de euro unui informatician

Autor: Georgiana Călin 26.08.2016

Miere din Poiană, afacerea dezvoltată de informaticianul Dan Fenea, a ajuns după o investiţie iniţială de 100.000 de euro la cinci game de produse, 80 de sortimente şi o prezenţă în 40 de magazine, dar şi în mai multe hoteluri şi restaurante.

Vânzările brandului trec de 50.000 de euro, iar pentru a evita caracterul se­zonier al businessului an­tre­pre­norul a trebuit să iden­tifice noi seg­mente de piaţă pentru a consolida cash-flowul.”

În colaborare cu un nutri­ţio­nist, acesta comercializează şapte produse destinate sportivilor. De ase­menea, Miere din Poiană s-a orientat către sectorul HoReCa, unde oferă  soluţii în servirea ceaiurilor şi fresh-urilor, spune antreprenorul. Astăzi antre­pre­norul comercializează cinci game de produse –Premium, Fit Line, Luxury, Boutique, HoReCa. Preţul mediu al unui borcan de miere este de 20 de lei, cele mai căutate produse fiind însă suplimentele pentru sportivi, unde 20 de porţii se găsesc la un preţ de 75 de lei. 

Miere din Poiană îşi distribuie pro­dusele în aproximativ 40 de maga­zine, mai mulţi parteneri HoReCa şi prin intermediul e-shopurilor.