Plus 45% în şapte luni pentru al doilea cel mai mare magazin online, cel.ro

Autor: Adrian Seceleanu 29.08.2016

Corsar Online, compania care administrează cel.ro - al doilea mare magazin online cu profil IT&C de pe piaţa locală - a înregistrat în primele şapte luni din acest an venituri mai mari cu 45% pe fondul cererii mai mari pentru produse precum telefoanele mobile.

„Creşterea  pe primele şapte luni este de 45%  atât ca număr de facturi, cât şi ca valoare“, a declarat pentru ZF Tiberiu Pop, proprietar şi CEO al magazinului online. El nu a precizat dacă evoluţia este influenţată şi de preluarea magazinelor online marketonline.ro, azerty.ro şi mediadot.ro, care erau administrate de compania Kelion Concept Online. Preluarea a fost realizată în acest an.

Creşterea a fost generată în special de segmentul de telefoane mobile care a depăşit în premieră şi din punct de vedere valoric categoria computerelor, care domina în mod tradiţional structura vânzărilor pentru magazinele IT&C.

„Creşterea pe telefoane este de peste 80% faţă de anul trecut, în timp ce vânzările de laptopuri au scăzut cu 6%. Televizoarele LCD şi computerele desktop au rămas pe următoarele poziţii.“ Cu o cifră de afaceri de 39 de milioane de euro, cel.ro şi-a consolidat anul trecut poziţia secundă pe piaţă, după eMag. Al treilea jucător este PC Garage, cu afaceri de 37,5 milioane de euro anul trecut.