Kaufland merge în mallul din Sibiu cu un magazin de 2.500 mp, adaptat la conceptul centrului comercial

Autor: Cristina Roşca 30.08.2016

Grupul german Kaufland, liderul comerţului local cu afaceri de peste 2 mld. euro anul trecut, va deschide în mallul Festival Shopping Center din Sibiu un magazin de 2.500 mp, unul dintre cele mai mici ale reţelei, spun oficialii companiei.

Acesta va fi primul magazin al companiei dintr-un mall, restul fiind de sine stătătoare. Oficialii companiei mai spun că data estimată pentru deschidere este octombrie 2018 şi adaugă că designul magazinului urmează a fi diferit de celelalte 110 hipermarketuri ale reţelei, pentru a se integra mai bine în mall.

Nemţii de la Kaufland au de regulă magazine cu suprafeţe care variază între 2.000 şi 5.500 mp, cele mai mici fiind în oraşe precum Gherla şi Vatra Dornei, iar cele mai mari în Capitală. În medie hipermarketurile reţelei au 3.600 mp. În ceea ce priveşte magazinele deschise de concurenţii direcţi ai Kaufland în malluri, acestea măsoară între 4.500 şi 5.500 mp, conform datelor ZF. Astfel, celelalte lanţuri de hipermarketuri din România au magazine cu suprafeţe între 4.500 şi 13.000 mp, pe când lanţurile de supermarketuri au unităţi ce măsoară între câteva sute şi 2.500 mp.