Mallul ParkLake ajunge la un milion de vizitatori în septembrie

Autor: Bogdan Alecu 14.09.2016

Noul mall ParkLake, cel de-al optulea din Capitală, va atinge o medie zilnică de peste 34.000 de vizitatori în prima lună de funcţionare, pentru a ajunge la peste un milion de vizite în septembrie. În total, targetul pentru primul an este de 10-11 milioane de vizitatori.

„Numărul vizitelor zilnice a crescut foarte mult în primele zile. Pe 1 sep­tem­brie, prima zi oficială, am avut 85.000 de vizitatori, valoare care a crescut la un maxim de 90.000 de vizite în ziua de du­mi­nică, 4 septembrie. Estimăm ca înainte de finalul lunii să depăşim pra­gul de un milion de vizitatori, a spus Ingo Nissen, managing director al Sonae Sierra, compania care alături de Caelum Development a dezvoltat mallul ParkLake din cartierul Titan al Capitalei, în urma unei investiţii de 180 mil. euro.

Spre comparaţie, AFI Cotroceni, cel mai vizitat mall din România, atrage lunar în medie 1,4 milioane de vizitatori, în timp ce anul trecut, mallul Coresi din Braşov a atras un milion de vizitatori în prima lună de funcţionare şi estima 8 mil. vizitatori în primul an de funcţionare.

Mallul ParkLake include şi un hipermarket Carrefour, care a generat un total de 350 de noi locuri de muncă, un multiplex Cinema City cu 14 săli de cinema, realizat în urma unei investiţii de 6 mil. euro, dar şi pavaje şi elemente de amenajare exterioară de aproape un milion de lei achiziţionate de la compania locală Elis Pavaje, cel mai mare jucător de pe piaţa de profil.

În total, ParkLake are 200 de magazine pe o suprafaţă de 70.000 mp, din care 97% a fost deja închiriată.

Deschiderea mallului se suprapune peste o perioadă foarte bună pentru consum, lucru care a avut influenţă directă asupra evoluţiei PIB-ului din primul semestru, iar măsurile fiscale, precum scăderea TVA de la 24% la 20%, au susţinut creşterea consumului, potrivit lui Ingo Nissen.

Printre brandurile care se regăsesc în mall se numără branduri de fashion precum Bershka,  Zara, Stradivarius, CCC, Teilor, cele de decoraţiuni interioare, electrocasnice şi aparatură Altex, Arsis, Zara Home, şi cele de restaurante şi cafenele Paul, Starbucks, Gloria Jean's, Oro Toro, SaladBox.