Ziarul Financiar organizează conferinţa „Branduri Româneşti”, care va avea loc la Hotel Marriott în Bucureşti, marţi, 20 septembrie 2016, ora 9.30

Ziarul Financiar 19.09.2016

O parte dintre temele ce se vor dezbate în cadrul evenimentului sunt: Ce transformă un brand local într-unul internaţional? Care sunt elementele pe care un brand trebuie sa le aibă pentru a aspira la un statut global? Cum îl convingi pe un consumator local să renunţe la un brand internaţional pentru a opta pentru un nume românesc? Care sunt astăzi cele mai puternice branduri româneşti şi de ce. Din ce industrie ar putea apărea o nouă „Dacia” pentru România? Cât de importantă este promovarea pentru un brand? Când trebuie pariat pe promovare: la început, în momentul în care brandul este matur sau pe tot parcursul vieţii? Cât costă şi cât durează să construieşti un brand? Care a fost brandul cu cel mai rapid succes şi cu cel mai lung?

La eveniment participă ca speakeri: Radu Timiş, Proprietar Cris-Tim, Mircea Turdean, Director General Farmec, Cristina Miclea, Director de marketing Albalact, Remus Craciun, Director General Ecopack, Răzvan Stoicescu, Partener Muşat şi Asociaţii, Tia Ghinea, Director de marketing Altex, Gabriela Munteanu, Director de Marketing Kandia Dulce, Rucsandra Hurezeanu, Fondator Ivatherm, Andrei Boţescu, Fondator Pegas, Radu Savopol, Fondator Old Nick, 5 to go, Eduard Uzunov, Preşedinte Regatta Estate, Ciprian Istrate, VP of Consumer Solutions Bitdefender, Corina Savin, Media Manager Unilever South Central Europe, Unilever, Cătălin Potop, Director Comercial Elba, Dochiţa Zenoveiov, Brand Innovator Inoveo.

Pe o piaţă în plin proces de maturizare, cu branduri străine care şi-au epuizat spaţiul de creştere, consumatorii români caută nume româneşti, cu potenţial, pe care să le lege de sentimentul de patriotism din ce în ce mai prezent local.

Acesta este de altfel şi motivul pentru care cel mai vândut baton de ciocolată din România este Rom, cu o istorie de zeci de ani şi cu un awareness uriaş. Pe lista de clienţi a ciocolatei nu se numără doar persoanele mature care au crescut cu Rom, ci şi tineri care au crescut cu branduri internaţionale precum Mars şi Snickers.

Alături de Rom, se dezvoltă şi alte branduri româneşti, în special pe piaţa de FMCG, unde nume precum Gerovital, Dero, Timişoreana sau Zuzu se bat cu branduri străine cu bugete uriaşe de marketing.

Mai mult, aceste branduri „made in Romania” încep să facă paşi si pe pieţele internaţionale, magazine Farmec, Musette, I.D. Sarrieri ajungând în marile oraşe ale lumii. Când vom vedea primul brand românesc de talia Zara, Coca Cola sau Ariel?

Moderatorul conferinţei va fi Cristina Roşca, editor Ziarul Financiar.

Mai multe detalii despre conferinţa „ZF – Branduri Româneşti” şi înscrierile pentru participare le puteţi găsi pe website-ul:  http://evenimente.zf.ro/eveniment-conferinta-branduri-romanesti--15664598/despre-eveniment-15664566