Antreprenorii români îşi îndreaptă atenţia spre cursurile de limbi străine

Autor: Mihaela Pascari 20.09.2016

Nevoia de comunicare cu clienţii şi partenerii străini îi determină pe antreprenorii locali să apeleze la furnizorii de cursuri de limbi străine pentru a obţine certificări care să ateste fluenţa lor într-o limbă străină, dar şi pentru a elimina barierele lingvistice în relaţia cu furnizorii.

„O categorie importantă în rândul celor care se înscriu la cursuri sunt antreprenorii români care au devenit în aceşti ani competitivi şi în afara graniţelor, clienţii din străinătate gene­rând un procent semnifi­cativ  din businessul lor“, a spus Cătălin Dicu, fondatorul centrelor VictoriaEdu, cu două centre în Capitală şi unu în Cluj.

Centrele VictoriaEdu or­gani­zează atât meditaţii şi cursuri pentru elevi, cât şi cursuri de limbi străine pen­tru adulţi, iar cele mai cău­tate limbi străine sunt en­gleza, fran­ceza şi ger­mana.