​Tia Ghinea, director de marketing Altex: „Online-ul creşte, iar acest lucru modifică multe comportamente, însă magazinele tradiţionale rămîn foarte importante”

Autor: Mihaela Pascari 20.09.2016

“Online-ul creşte, modifică anumite comportamente, dar magazinul tradiţional rămâne foarte important”, a spus Tia Ghinea, director de marketing în cadrul lanţului de retail electro-IT Altex, prezent la conferinţa ZF Branduri Româneşti.

Mai mult, Tia Ghinea spune că preţul este important pentru client, dar nu este un element definitoriu. „Noi încercăm să aducem în magazine sfatul pe care personalul din magazin să îl ofere clienţilor, consumatorul vine setat să cumpere un produs, dar nu este destul de decis”.

"Zona de servicii este din ce în ce mai importantă, nu e suficient doar produsul pe care îl vinzi, contează şi serviciile pe care le prestezi odată cu produsul.  Retailul nostru deserveşte la rândul lui alte branduri şi pot spune că nu contează dacă suntem un brand românesc sau nu”, a spus Tia Ghinea. 

„Experienţa pe care am construit-o în timp este un atu, iar acest lucru nu ar trebui să împiedice jucătorii străini care vor să intre pe piaţa locală.  Experienţa ne ajută să răspundem nevoilor actuale ale clienţilor”.

"Până la sfârşitul anului planificăm să deschidem noi magazine, de asemenea avem un plan de amenajări, magazinele tradiţionale rămân un focus pentru noi”.

„Legat de campaniile de comunicare, Tia Ghinea spune că piaţa de retail este o piaţă dinamică, iar campaniile de comunicare funcţionează pe termen scurt. Sunt multe campanii care pun în valoare şi partenerii". 

În ceea ce priveşte evenimentul organizat de ALTEX, Black Friday, reprezentanta companiei spune că românii se orientează spre reduceri mai mult în comparaţie cu anii trecuţi. "Este un eveniment important pentru industria de retail, iar noi avem câte patru astfel de evenimente pe an. Sunt evenimente căutate şi aşteptate".