Vodafone atacă piaţa de servicii TV şi conţinut video online prin aplicaţia 4GTV+ şi un parteneriat cu cei de la Netflix
Autor:
Adrian Seceleanu
03.10.2016
Ravinder Takkar, CEO al operaţiunilor de la Bucureşti: 86% din utilizatorii de servicii de telefonie mobilă din România urmăresc cel puţin un video online pe săptămână.
Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, şi singurul jucător de top din industria locală de comunicaţii care nu era prezent în niciun fel pe segmentul de servicii TV & conţinut video, a anunţat lansarea oficială a aplicaţiei 4GTV+, prin care operatorul atacă această piaţă oferindu-le acces clienţilor la o colecţie de filme şi posturi TV live, dar exclusiv de pe echipamente mobile. Compania a anunţat şi un parteneriat cu gigantul american Netflix, prin care clienţii companiei vor avea acces la colecţia de conţinut a celui mai mare furnizor de servicii de video online la cerere din lume. Aplicaţia va fi disponibilă începând cu data de 3 octombrie. Accesul la serviciul 4GTV va fi inclus în abonamentele Vodafone începând cu planul tarifar Red 19, pentru clienţii care achiziţionează sau prelungesc un asemenea abonament începând cu data de 3 octombrie.