Vodafone atacă piaţa de servicii TV şi conţinut video online prin aplicaţia 4GTV+ şi un parteneriat cu cei de la Netflix

Autor: Adrian Seceleanu 03.10.2016
Ravinder Takkar, CEO al operaţiunilor de la Bucureşti: 86% din utilizatorii de servicii de telefonie mobilă din România urmăresc cel puţin un video online pe săptămână.
 
Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, şi singurul jucător de top din industria locală de comunicaţii care nu era prezent în niciun fel pe segmentul de servicii TV & conţinut video, a anunţat lansarea oficială a apli­caţiei 4GTV+, prin care operatorul atacă a­ceas­tă piaţă ofe­rin­du-le acces clien­ţilor la o colecţie de filme şi posturi TV live, dar ex­clusiv de pe echi­pamente mobile. Com­pania a anun­ţat şi un parteneriat cu gigantul american Netflix, prin care clienţii companiei vor avea acces la colecţia de conţinut a celui mai mare furnizor de servicii de video on­line la cerere din lume. Aplicaţia va fi disponibilă începând cu data de 3 octombrie. Accesul la serviciul 4GTV va fi inclus în abo­namentele Vodafone înce­pând cu planul tarifar Red 19, pentru clienţii care achi­ziţionează sau pre­lungesc un ase­menea abo­na­ment începând cu data de 3 octom­brie.