Michelin: Fabricile din România sunt competitive şi au o contribuţie puternică la strategia de creştere a grupului
În acelaşi interval de timp, segmentul anvelopelor pentru SUV-uri a crescut cu 28%, iar segmentul anvelopelor de 17” plus a crescut cu 45% faţă de perioada similară din 2015.
În ceea ce priveşte evoluţia anvelopelor agricole şi agroindustriale, oficialii Michelin România spun că în primele şase luni piaţa a crescut cu 10% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Vânzările de anvelope pentru segmentul agroindustrial au crescut cu 25% în primul semestru faţă de perioada similară din 2015.
„Pentru a doua jumătate a anului ne aşteptăm la o accelerare a creşterii pieţei anvelopelor agricole comparativ cu aceeaşi perioadă a anului precedent. Realizăm în mod constant investiţii în prezenţa brandului nostru pe piaţa din RomÅnia şi în educarea consumatorilor cu privire la importanţa utilizării anvelopelor potrivite pentru creşterea siguranţei, economiei de combustibil şi pentru îmbunătăţirea experienţei de condus“, a declarat pentru ZF Transilvania Stephane Roy-De-Lachaise, preşedintele Michelin pentru Europa Centrală şi de Est.