Lanţul de magazine Diana a ajuns la 41 de unităţi şi îşi continuă expansiunea

Autor: Cristina Roşca 12.10.2016

Lanţul de magazine Diana, controlat de familia Crăciu­nescu, a ajuns la 41 de magazine în judeţele din sudul ţării şi continuă expansiunea pentru a-şi consolida poziţia pe piaţa de retail, unde se bate atât cu lanţurile străine, cât şi cu cele locale.

„În anul 2015 au fost inaugurate şapte magazine Diana şi a avut loc şi o relocare, iar în acest an s-au deschis până în pre­zent două magazine noi şi estimăm alte trei unităţi noi până la sfârşitul anului“, afirmă Adina Crăciunescu, marke­ting manager în cadrul companiei.

În prezent reţeaua de magazine Diana are magazine în patru judeţe, respectiv Vâlcea, Argeş, Olt şi Gorj. Busines­sul îşi are sediul central în judeţul Vâlcea.

„Adăugarea noilor magazine s-a realizat iniţial concen­tric, în jurul municipiului Râmnicu Vâlcea, în localităţi ur­bane şi rurale cu potenţial de dezvoltare. Ulterior s-a făcut tre­cerea spre localităţi mai îndepărtate.“

În prezent compania are în portofoliu mai multe formate, respectiv magazine specializate, magazine de proximitate şi supermarketuri. În 2014 reţeaua de magazine Diana a înregistrat o cifră de afaceri de 25 mil. euro, iar în anul 2015 aceasta a urcat la 32 mil. euro, potrivit Adinei Crăciunescu.