Reclamele la medicamente fac legea în prime-time-ul posturilor de televiziune

Autor: Bianca Dorobanţu 14.10.2016

Medicamentele, alimentele şi băuturile, serviciile din industria de telecom, cele bancare şi neban­care sau cosmeticele sunt în topul celor mai frecvente reclame difu­zate marţi seara în prime-time pe trei dintre cele mai urmărite pos­turi de televiziune din România, cu un număr de 71 de spoturi publi­citare dintr-un total de 93.

 
Industria farma şi retailul farma se află pentru a treia săptă­mână consecutivă în topul celor mai difuzate reclame la TV, cu un nu­măr de 26 de clipuri publicitare în intervalul orar 20.00-21.00 la me­di­camentele eliberate fără pre­scrip­ţie medicală (OTC-uri - n. red).
 
Acest lucru ar putea fi explicat pe de-o parte de sezonalitate, recla­mele la medicamente împotriva răcelii şi gripei fiind mai nume­roase în această perioadă, mai ales că piaţa pe acest segment este estimată să crească la peste 600 mil. lei, iar competiţia este acerbă.