Ce reclame văd românii nonstop în prime time: la Fortifikat, Baneocin, Exoderil, Remescar, Prostamol şi Colon Protect

Autor: Bianca Dorobanţu 20.10.2016

Industria farma, alimentele, cos­meticele, dar şi creditele bancare şi nebancare îşi menţin poziţiile în to­pul celor mai difuzate reclame pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune de luni seara, în inter­valul orar 20.00-21.00.

Astfel, din cele 106 reclame di­fu­z­ate în acest interval orar, 30  au fost numai la me­di­camente şi com­panii din re­tailul far­ma, 23 de reclame la ali­mente şi bău­turi, ur­mate de 9 reclame la cos­me­tice, 8 la produsele ban­care şi neban­care şi 8 la retaileri.

Frec­ven­ţa mai ridicată a recla­melor la me­di­ca­mente fără pres­crip­ţie medicală (OTC-uri - n. red.) este datorată în pri­mul rând sezo­na­lităţii, toamna fiind un sezon favorabil răcelii sau gripei.