A & D Pharma a intrat în retailul de cosmetice cu al doilea brand. După franciza L’Occitane, grupul a venit cu un magazin ApiVita deschis în mallul Băneasa

Autor: Cristina Roşca 26.10.2016

A & D Pharma, unul dintre cei mai mari ju­cători de pe piaţa farma din România, a pariat pe retailul de cosmetice şi produse de îngrijire cu un al doilea brand.

Astfel, compania care deţinea deja franciza L’Occitane a deschis şi un magazin sub brandul Apivita. Acest magazin a fost deschis în 2016 în mallul Băneasa Shopping City din nordul Bucureştiului, unul dintre cele mai importante centre comerciale ca încasări.

Contactaţi de ZF pentru a oferi informaţii privind acest brand, oficialii A & D Pharma nu au răspuns. Apivita este un business fondat acum mai bine de trei decenii de doi farmacişti din Grecia, care apoi s-a extins din SUA în Aus­tralia şi din Asia în Europa. Businessul pariază pe produse realizate din ingrediente naturale, com­binând extracte de plante specific greceşti cu produse apicole şi uleiuri esenţiale organice, potrivit site-ului companiei. Pe lângă magazinul din Băneasa Shopping City, produsele Apivita mai sunt vândute şi în unele farmacii Sensiblu.