Familia Pogonaru se aşteaptă ca mallul Veranda din Obor să aducă venituri de 7,5 mil. euro în primul an şi peste un milion de vizitatori

Autor: Bogdan Alecu 28.10.2016

Cu o suprafaţă de 30.000 mp şi peste 100 de spaţii comerciale, inclusiv un hipermarket Carrefour, mallul Veranda din zona Obor din Capitală face primul pas spre „igienizarea“ unei foste platforme industriale, dar pune presiune şi pe micii comercianţi din zona Obor – punctul zero al comerţului în pieţele Capitalei.



„În prima lună trecem de un milion de vizitatori având în vedere numărul mare din prima zi. Media estimată este de 20.000, dar în prima zi vedem 30-40 de mii de vizitatori, ceea ce depăşeşte estimările noastre cele mai optimiste. Venituri în primul an estimăm la 7,5 mil. euro“, a spus Andrei Pogonaru, reprezentantul acţiona­rului în cadrul Veranda. Spre comparaţie, ParkLake, deschis de 1 septembrie în cartierul Titan, a ajuns la un milion de vizitatori în prima lună. AFI Cotroceni, cel mai vizitat mall din România, atrage lunar peste 1,4 mil. vizitatori.

Dincolo de construcţia unui mall într-o veche zonă comercială a Bucureştiului, Veranda Mall a început curăţarea fostei Platforme Industriale Obor de 10 hectare. Din aceasta  a rămas în prezent numai fabrica de pompe Aversa care producea inclusiv pentru Centrala Nucleară de la Cernavodă.