Mega Image pregăteşte asaltul asupra Clujului

Autor: Cristina Roşca 01.11.2016

Retailerul belgian Mega Image, cel mai extins lanţ de magazine din România, a început recrutările pentru magazinele din judeţul Cluj, unde are deja deschise câteva zeci de poziţii.

Primele magazine din zonă ar ur­ma să fie inaugurate în primăvară, po­trivit surselor ZF, iar oraşele de pe lis­tă sunt Câmpia Turzii, Cluj-Napoca, Dej, Huedin şi Turda. În acestea sunt de altfel deschise primele poziţii.

Nu a avut bani pentru un apartament nou, însă şi-a transformat garajul într-un spaţiu locuibil. Cum arată noua ”locuinţă”?

Cum arătau fructele şi legumele înainte să fie modificate genetic

Cel mai bine ”păzit” secret al Facebook: Al doilea site al reţelei de socializare, gândit special pentru a vorbi cu prietenii

Pentru Mega Image aceasta este pri­ma ieşire în zona centrală a ţării, în con­textul în care până acum retai­le­rul a deschis magazine pe o rază de ma­ximum 250 de kilometri în jurul Capitalei.

Mai mult, peste 80% din totalul magazinelor au fost deschise în Bucureşti şi împrejurimi pentru că aceasta este zona cu cea mai mare putere de cumpărare.

Cluj-Napoca este după Bucureşti unul dintre cele mai dezvoltate oraşe din ţară, atât din punctul de vedere al investiţiilor primite, cât şi al salariilor medii şi deci al puterii de cumpărare. La fel ca şi în Capitală, Mega Image va aplica în judeţul Cluj o strategie si­mi­lară, urmând să deschidă magazine atât în reşedinţa de judeţ, cât şi în împrejurimi. Compania va deschide de la zero primele magazine din ju­de­ţul Cluj fără să preia vreo reţea deja exis­tentă, potrivit datelor ZF. Oficia­lii Mega Image nu au dorit să ofere informaţii cu privire la acest subiect.

Retailerul belgian care are pe pia­ţa locală 499 de supermarketuri şi ma­ga­­zine de proximitate a terminat S1 cu afaceri de aproa­pe 2,2 mld. lei, în ur­ca­re cu 32% com­pa­ra­­tiv cu aceeaşi pe­rioa­dă din 2015. În 2015 belgienii au ajuns la afaceri de 3,5 mld. lei (780 mil. euro) după un avans de 26%.