Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business Magazin

Autor: Ioana Mihai-Andrei 07.11.2016

„Un business cu volum“, materialul de pe coperta revistei Business Magazin din această săptămână, spune povestea a doi antreprenori - Klaus Reisenauer şi Cristina Fleacă - care au mizat pe o nişă aproape inexistentă în urmă cu câţiva ani, iar afacerea lor Profihairshop va ajunge anul acesta la rulaje de 5,5 milioane de euro, în creştere cu 38% faţă rezultatele anului trecut, când vânzările au ajuns la 4 milioane de euro.

Klaus Reisenauer a plecat din România în 1982 şi s-a întors 20 de ani mai târziu pentru a demara o afacere în construcţii, strâns legată de dezvoltarea Kaufland pe plan local.

Criza financiară a adus însă momente dramatice în domeniul în care activa, aşa că a decis să încerce un business pe un alt segment. Alături de Cristina Fleacă, a mizat pe dezvoltarea pieţei de produse profesionale pentru îngrijirea părului, iar palnurile lor vizează ca în patru ani reţeaua Profihairshop să se dubleze, ajungând la 50 de magazine.

„Adaptarea la noua realitate digitală“, un alt material din Business Magazin, dezvăluie cum influenţează digitalizarea mediul de afaceri, în condiţiile în care revoluţia din domeniu schimbă dramatic lumea în care trăim. Peste 50% din joburile actuale ar putea fi afectate de automatizare, iar mai mult de 60% din copiii care încep şcolile primare vor avea meserii care azi nu există.

Sorin Drăghici este unul dintre cei doi antreprenori care au construit o afacere pe baza „armelor“ care pot fi folosite în mediul virtual şi aşteaptă anul acesta afaceri de trei ori mai mari decât anul trecut. Sunt peste 1 miliard de site-uri în toată lumea, iar numărul lor creşte încontinuu. Abundenţa de informaţii este copleşitoare, iar bătaia pentru a câştiga atenţia şi cât mai multe clicuri este din ce în ce mai intensă, arată un material din această săptămână din revista Business Magazin.