Ţiriac Auto lansează pachetul Full Service, primul abonament pentru service auto, disponibil de la 15 euro/lună pentru toate mărcile din portofoliul companiei

Ziarul Financiar 08.11.2016

Ţiriac Auto, divizia de retail auto a Ţiriac Holdings, lansează pachetul Full Service, primul abonament pentru service auto, valabil pentru toate mărcile din portofoliu, atât pentru utilizatorii individuali, cât şi pentru clienţii serviciilor Corporate.

“Noul abonament Full Service vine în sprijinul proprietarilor persoane fizice şi juridice, aducând previzibilitate şi control complet al costurilor, prin structura simplă de tarifare în rate lunare egale, pe întreaga durată a contractului. Pachetul acoperă aria de service, asistenţă rutieră, asistenţă telefonică, service ITP şi garanţie extinsă, alături de o transparenţă completă a costurilor”, a declarat Daniel Antor, CEO, Ţiriac Auto.

Aria de service cuprinsă în abonament include prioritate la programare, toate reviziile periodice, reparaţiile mecanice şi electrice apărute ca urmare a utilizării normale a maşinii, precum şi îngrijirea corectă necesară pentru un automobil, iar ca extensie a pachetului pot fi incluse şi anvelopele.

Abonaţii vor putea folosi serviciul de asistenţă rutieră şi tractare auto pe teritoriul ţării şi beneficiază de asistenţă telefonică, prin call center.

Abonamentul Full Service este disponibil la preţuri ce pornesc de la 15 Euro / lună, iar orice model din portofoliul Ţiriac Auto nou achiziţionat sau cu o vechime de până la şase luni este eligibil pentru acest tip de contract. 

Ţiriac Auto face parte din Grupul Ţiriac, care reuneşte peste 40 de companii private autohtone, activând în sectoare precum imobiliare, auto, servicii financiare, transport aerian şi energie. Ţiriac Auto reprezintă şase mărci auto existente pe piaţă: Ford, Hyundai, Jaguar, Land Rover, Mercedes-Benz şi Mitsubishi. 

Ţiriac Auto a ajuns anul trecut la aproape 1.200 de angajaţi şi peste 60 de centre la nivel naţional, fiind cel mai mare dealer auto de pe piaţa locală.