ZF Live. Fady Chreih, director general Regina Maria: La finalul lui 2016 mizăm pe afaceri de 90 milioane de euro, iar anul viitor mergem spre 110 milioane de euro
„Nu vrem să sacrificăm pentru cifra de afaceri alţi indicatori, precum gradul de îndatorare sau profitabilitatea. Acum suntem la 40 de milioane de euro şi e un grad confortabil.“
Reţeaua Regina Maria estimează pentru acest an afaceri de circa 90 de milioane de euro, cu 30% mai mult decât în 2015, în condiţiile în care compania a alocat în acest an peste 15 milioane de euro pentru investiţii organice şi în paralel a încheiat cinci achiziţii.
Pentru 2017 compania îşi propune o creştere organică de peste 15%, în urma căreia va depăşi nivelul de 110 mil euro.
„Închidem 2016 bine. Septembrie-octombrie-noiembrie sunt luni foarte bune pentru noi, pentru că se fac multe intervenţii chirurgicale în această perioadă. Ne bugetasem pe acest an un avans de 20% organic, plus achiziţiile“, a spus la ZF Live Fady Chreih, director general al reţelei Regina Maria.