Start-up-ul Retargeting a ajuns în doi ani la 1.000 de clienţi şi venituri de 500.000 €

Autor: Ioana Nita 10.11.2016
Start-up-ul local Retargeting.ro, care le oferă comercianţilor online un serviciu prin care îşi pot îmbunătăţi vânzările prin personalizarea ofertelor pentru clienţi şi monitorizarea activităţii lor în magazinul online, va ajunge la finalul acestui an la venituri de 500.000 de euro, compania reuşind astfel să atingă pragul de rentabilitate la doi ani de la înfiinţare.
 
„La jumătatea anului am avut venituri de 200.000 euro, iar pentru finalul acestui an estimăm venituri de circa 500.000 de euro şi depăşirea pragului de 1.000 de clienţi”, a declarat Mugur Frunzetti, fondator şi director de marketing al Retargeting.ro.
 
La începutul lui 2014, el a investit 500.000 de euro în Retargeting.ro, start-up fondat de Rareş Bănescu. Astfel, Frunzetti a devenit acţionar în cadrul OMT Agency, compania care adminis­trează Retargeting.ro, cu o participaţie de 30%.
 
Investiţia de 500.000 euro a fost utilizată pentru dezvoltarea platfor­mei software de automatizare a activităţii de marketing şi pentru promovarea solu­ţiei în străinătate.