Lipsa de candidaţi din piaţa muncii determină companiile din retail, producţie şi outsourcing să-şi mute campaniile de recrutare în trenurile Metrorex
Autor:
Mihaela Pascari
14.11.2016
Jucători din retail precum Lidl sau Kaufland, îmbuteliatorul PepsiCo sau furnizorul local de servicii de tip call center Blue Point, companii cu sute sau mii de angajaţi pe piaţa locală, au derulat în trenurile de metrou din Capitală acţiuni de promovare a joburilor disponibile, „atraşi“ de publicul-ţintă extrem de numeros.
„Metroul este un mijloc de transport care vizează zilnic un număr mare de candidaţi, iar campanile desfăşurate de noi în ultimul an au devenit un punct de referinţă pentru ceilalţi jucători din retail. Este în primul rând un instrument de imagine cu accent secundar pe zona de recrutare, ale cărui rezultate nu pot fi în momentul de faţă măsurate întrucât nu putem calcula un randament efectiv al investiţiei realizate“, a spus Estera Anghelescu, Recruiting, Engagement & Employer Branding Director în cadrul Kaufland România, liderul din comerţul modern.