Brandurile Ariel, Pantene şi Ace ale americanilor de la P&G au intrat în prime-time-ul televiziunilor

Autor: Bianca Dorobanţu 18.11.2016

Prime-time-ul de luni seara, 14 noiembrie, dintre orele 20.00 şi 21.00 al celor mai urmărite trei posturi de televiziune din România a fost ocupat în total de 110 reclame, dintre care majoritatea au fost la medicamente fără reţetă, alimente şi băuturi, bunuri de larg consum, credite şi asigurări, dar şi la ofertele de Black Friday.

OTC-urile (medicamente eliberate fără reţetă medicală  - n. red.) şi farmaciile au fost reprezentate de 31 de reclame, urmate de 28 de reclame la alimente şi băuturi, opt la bunuri de larg consum, şapte la credite şi asigurări şi şase la oferte de Black Friday ale diferiţilor retaileri.

Industria farma şi retail farma şi cea a alimentelor şi băuturilor se bat mereu pentru primul loc în topul celor mai difuzate spoturi publicitare în prime-time, locul întâi fiind mai des ocupat de OTC-uri şi farmacii.

În afară de acestea, cu o prezenţă brusc ridicată în prime-time-ul de luni seara (cu şase reclame) s-a remarcat Procter & Gamble (P&G), unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bunurilor de larg consum din lume, cu branduri precum Ariel, Pantene sau Ace.