Şeful L’Oréal România: Pariem pe retail propriu şi online şi vrem să fim lideri de piaţă până în 2018. „Motoarele de creştere viitoare sunt online-ul şi retailul propriu. Este un boom vizibil pe piaţa de machiaj începând cu acest an.“
Autor:
Cristina Roşca
21.11.2016
Grupul francez L’Oréal, cel mai mare producător de cosmetice din lume, şi-a bugetat să ajungă lider de piaţă în România până în 2018, spune Gilles Antoine, executivul care conduce operaţiunile locale. El mai precizează că motoarele de creştere viitoare ale L’Oréal sunt online-ul şi retailul propriu.
Cu afaceri de 284 de milioane de lei anul trecut, L’Oréal este al doilea jucător din piaţa de 3,5 mld. lei a produselor de cosmetică şi îngrijire, liderul fiind grupul american Avon.
Avon, care are un alt model de business faţă de L’Oréal, fiind specializat în vânzări directe, a obţinut anul trecut afaceri de aproape 500 de milioane de lei.
„Anul 2016 a fost pentru noi unul foarte bun, de fapt a fost cel mai bun an de după 2008. Am simţit o accelerare a cererii, astfel că businessul L’Oréal are o creştere de două cifre (peste 10%, n.red.). Toate cele patru divizii au avut evoluţii peste aşteptări“, spune executivul francez care conduce businessul local al L’Oréal de aproape cinci ani.